Повернення товару належної якості

Під визначення "товар належної якості" підпадає повністю справний, не вживаний товар причина повернення якого не пов'язане з дефектами чи пошкодженнями. Обов'язковими умовами для повернення є: 

  • цілісність пломб, відсутність пошкоджень
  • повна комплектація
  • збереження всіх пакувальних матеріалів, захисних плівок, коробки 
  • наявність товарного чека та гарантійного талона. 

Термін повернення такого товару становить 14 днів, не рахуючи дня купівлі товару.

УВАГА! Для товарів з категорії "Мобільний інтернет" термін повернення товару збільшено до 30 ДНІВ з моменту відправлення замовлення клієнту. 

Здати товар можна в пункті самовивезення магазину, або, якщо такої можливості немає, доставка здійснюється кур'єрською службою  "Нова Пошта" за рахунок покупця. 

Повернення коштів відбувається протягом 10 днів після оформлення заявки готівкою або на банківську картку (рахунок) клієнта. 

Повернення товару неналежної якості

Повернення бракованого товару або товару, що був у користуванні, здійснюється ТІЛЬКИ після перевірки в сервісному центрі у строки, встановлені законодавством. Після укладання сервісного центру клієнту може бути запропонована заміна, ремонт або повернення грошей. 


Причиною відмови від повернення можуть бути:

  • фізичне пошкодження товару 
  • виявлене порушення умов експлуатації
  • неповна комплектація або відсутність упаковки
  • закінчення терміну обміну товару
  • інші встановлені законом випадки

Здати товар можна в пункті самовивезення магазину, або, якщо такої можливості немає, доставка здійснюється кур'єрською службою  "Нова Пошта" за рахунок покупця. Транспортні витрати з доставки товару до сервісних Центр покладається на продавця.